Wysyłka

Większość oferowanych przez Glass & More towarów to produkty wykonane ściśle wg preferencji klienta, zarówno pod względem wymiarów jak i opcji. Biorąc to pod uwagę a także fakt, że wszystkie produkty wykonane są ze szkła, a więc mogą wymagać specjalistycznego opakowania zabezpieczającego, mającego wpływ zarówno na ciężar towaru jak i koszt transportu, w tym miejscu możliwe jest jedynie przedstawienie zakresów kosztu wysyłki dla poszczególnych grup oferowanych towarów. Niemniej każdorazowo po wpisaniu w odpowiednim konfiguratorze wymiarów produktu i zaznaczeniu wybranych opcji, klient otrzyma przed zamówieniem precyzyjną informację dotyczącą czasu realizacji oraz kosztów wysyłki.

W każdym przypadku możliwy jest odbiór własny przez klienta, w siedzibie firmy 02-994 Warszawa, ul. Bruzdowa 19a, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Dostawy na obszarze administracyjnym miasta Warszawy zapewniamy w stałej cenie 149 zł, dla wszystkich produktów oferowanych bezpośrednio w sklepie Glass & More.

Zakresy kosztów wysyłki na obszarze kraju, poza Warszawą:

Koszt transportu drzwi przesuwnych, w zależności od wymiarów i opcji: od 179 zł do 395 zł.

Koszt transportu drzwi uchylnych bez ościeżnicy, w zależności od wymiarów i opcji: od 179 zł do 395 zł.

Koszt transportu drzwi uchylnych z ościeżnicą , stały dla zakresów wymiarów konfiguratora: 199 zł

Koszt transportu kabin prysznicowych, w zależności od wymiarów i opcji: od 149 zł do 395 zł.

Koszt transportu paneli kuchennych, łazienkowych i pokojowych, w zależności od wymiarów i opcji: od 129 zł do 395 zł.

Koszt transportu stołów, w zależności od wymiarów: od 149 zł do 296 zł.

Wszystkie powyższe stawki transportowe dotyczą produktów, których zakres wymiarowy obejmowany jest przez odpowiednie konfiguratory Glass & More. Dla pozostałych produktów, o nietypowych wymiarach,  zarówno cena wyrobu jak i cena za transport jest kalkulowana indywidualnie, na zapytanie klienta.

Dostawa oferowanych produktów odbywa się, w zależności od odległości od Sklepu do klienta, transportem własnym Sklepu lub inną wynajętą specjalistyczną firmą transportową. Czas samej dostawy do klienta wynosi 1 lub 2 dni.

Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie klienta.

Każdorazowo sklep Glass & More będzie dokładał wszelkich starań aby klient był poinformowany jak najdokładniej o dacie i godzinie dostawy. Jednak w przypadku niektórych wysyłek transportem specjalistycznym możliwe będzie podanie jedynie dnia dostawy. W przypadku nieobecności klienta pod adresem dostawy w umówionym terminie i niemożności przekazania towaru z winy klienta, sklep może obciążyć klienta kosztem transportu powrotnego oraz dodatkowo kolejnej dostawy, jeżeli takowa będzie konieczna.

Ze względu na wysoką wrażliwość produktów ze szkła, klient ma obowiązek sprawdzić stan dostarczonego towaru w obecności kierowcy, bez względu na stan opakowania. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody podpisany przez klienta i kierowcę. Tylko taki dokument może być podstawą reklamacji dotyczącej uszkodzenia produktu.

 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel